streda 24. septembra 2014

Jesenné.

Mirku už určite všetci poznáte a ak nie, dovoľte mi predstaviť vám ju. Je to moje ženské druhé Ja, dievča milujúce jeseň, svojho psíka, dobré jedlo a všetko krásne na svete. Dievča s ktorým sa nenudíte ani chvíľu a ktoré vidí svet rovnako ako ja. Vidí nemiznúce okamihy a zatvára ich do vnútra svojho fotoaparátu. Vidí krásu vo veciach, ktoré sa iným ľuďom stratili v šedivej každodennosti. Vidí život vo farbách jesene - Farebný...

Ak by ste sa o nej chceli dozvedieť viac, tak tu :)














úsmev na záver :)







3 komentáre:

  1. (na tomto mieste si predstavte dlhe ách). takze vy ste obe uplne rozkosne, vsakano :P esteze sa venujete reklame a mohla som u jednej najst tu druhu :) tiez krasna a tiez rozpravkoidna zena a rozkosne fotky :) a o nieco prijemnejsi (moj) pondelok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj veľmi moc moc sa z toho s Mirkou tešíme a pozdravujeme :) S poďakovaniami ti prajeme nie len príjemný pondelok, ale celý týždeň :) A ani tak nejde o reklamu, ale o priateľstvo medzi nami dievčatami :)

      Odstrániť
    2. cookie ty uplne skraslujes den svojimi myslienkami a komentarmi, vyvolavas usmevy <3 dakujeme krasne :)

      Odstrániť